Disember 05, 2008

Hana Damam



Hana 9month 3week 3days
Hana damam.. kali ni selesma saja n batok². Sian hana nyusu payah, tido payah sebab hidung sumbat :( Mungkin sebab 2 giginya muncul n mungkin jua sebab mo pandai sesuatu. Sebab dmlm hana tiba² leh bediri sendiri. Dlm damam² pun hana masih aktif.


Gambar tadi pagi..with Datu Bini.
"Kan jln kemana tu bu?"





"I love u both so much"

3 ulasan:

Eda berkata...

kengkadang separuh yg ko tulis tu aku tak berapa paham la zie..tapi aku purak2 paham jela..hikhik..hana demam yer.. nak pandai jalan kot..hikhik

kirana-ummikmal berkata...

keeeekeke eda...sama lak kita...
aku pun kekadang gakpaham apa yg zie taip...
wakakaa

malas mau tgok ini anak dara lama2...
aku geram seyh...mau dingorat...
ngak mampu....anak dara mahal neyh!!!

cepat sembuh yer sayang!!

nasz berkata...

semoga hana cepat sembuh ye. a'ah la eda, hana nak jalan kot. zie bersedia la nanti bila dah jalan, habis seluruh rumah dia kemas...