Disember 01, 2008

Apabila bulan TERSENYUM di angkasa



BANDAR SERI BEGAWAN, Isnin
Ketika dunia dihimpit kemelut ekonomi, negara serantau dibayangi suasana politik tidak menentu, Mumbai, India sedang berduka, tiba-tiba bulan "tersenyum" di angkasa Brunei Darussalam.

Keindahan waktu malam itu jarang kelihatan apabila bulan sabit terbentuk seolah-olah mulut manusia tersenyum, apatah dua bintang terang berada di atas bulan yang seolah-olah membentuk sepasang mata.


8 ulasan:

kirana-ummikmal berkata...

Subhanallah!! cantik!!

nasz berkata...

subhanallah

Rafizah Nordin berkata...

aku terlepas menyaksikannya...

Tinie berkata...

ruginya aku trlepas pandang..
indahnya ciptaan Tuhan

ctm-cak'on berkata...

dekat je kita kan k.zie bile same2 dpt melihat keindahan yg Allah berikan ni ;)

sy nmpk gak, mase tu on the way dr kedah ke kl, perasan gak apsal lain mcm jek bintang n bulan mlm nie, tp x t'kata utk suh cak'on tgk same :(

Nur Syafawati berkata...

cantik sgt zie..aku pun tgk gak..tapi x pasan bulan tu..aku tgk bintang je..nape ade 2..slalu yg dekat ngan bulan 1 je bintang..huhuh...subhanallah...

Ayu Firzara berkata...

kak zie,
Ayu pun nampak tau malam tu...
pastu ayu ckplah nagn kawan ayu kaknizah tu,
tengok bulan n bintang tu cam muka orang senyum...
ingat nak snap gambar tapi tak tersnaplah pulak.
Satu kerugian pulak rasanya...

Rupa2nya semua nampak...
apa maksudnye eh?

subhanallah....cantik sangat!

ZiE berkata...

cantik kan.. kuasa Tuhan. Dunia sedang berduka dgn bermcm agenda.. perang sana sini.. krisis sana ni .. bulan pulak tersenyum melihat kita semua. Subhanallah!!