Disember 29, 2008

Anne and i


Went out jln2, mkn (edisi mengemukkan badan) and shopping with my friend. She's one of my good friend when we're in Stpri. Almost 5years didn't see her and now here we are 'again'. We went to Mothercare, Mkn d Mc'D and shopping d Shabby Chic.

Ernie Martine also known as Anne
Masa begambar sama2 nda mo begambar nampak muka bolat.
"Anne, its square la, ani muka mu yg bolat" Haha

Now my turn.. huhu Mummy Hana yg bolat.

Bought Hana's swimming suites, swim ring and hair band

Collection for my toys - Papers and striker's..

Again my toys - Yeay!! love it

7 ulasan:

ai berkata...

amboiii..jumpa kawan sambil sopin2. bestnye!! ooo..camni le rupa toys kau tu ye. huhuhu..kene banyak modal la kan? nampaknye terkuburla angan2 aku nk buat cam kau tu :(

ayien78 berkata...

buat apa tu???jelesnya tgk...cute2

ZiE berkata...

to kak ai: a'ah mcm ni la rupanya toys aku. nanti bila edisi layout aku dah selesai .. akan ku kasi tengok semua jenis toys aku. isnyallah. Memang kena banyak modal le kak ai.. tapi minat nye pasal

eLYies berkata...

amboi..sakan yer pi jejalan..byknya barang utk anak dara yg cute tu...

MUMMY ILA berkata...

mana jdm5 weiiiiiiiiiii....makan..makan..makna..sopin..sopin.. tu je ko tau cikjahhh!!

Nur Syafawati berkata...

pergh..zie..dasat ko weh...comey2 toy ko tu..rajin tul ko ber scraping..huhuh...alangkah bagus nye aku serajin ko..hahha..tapi ape kan daya..aku hanya rajin dgn oven aku je..kahhhhhhhhh

kirana-ummikmal berkata...

toys lagi.....ko kretip zie... leh la..
kalo haku..wakakka mau asik comot dan kena buang je toys tuh kalo salah tampal..kekke

wendu sama itu mata menggodaaaaaa mana diaaaaaaaaaaaaaaaa