Disember 13, 2008

Hana 10month & Jerudong Park


Happy 10 Month Hana

Today 12 Disember 2008.. genap la umur anak ku 10bulan.
Perkembangan Hana:
1- Berat Badan dan tinggi belum diketahui sebab belum jumpa Dr.
2- Sudah ada 2 gigi
3- Suka sgt jalann... minta dilepaskan tapi belum pass lesen L =))
4- Love to eat .. (hana control la..)
5- Sudah kurang BF :(, but i will try sampai umur 2thn
6- Suka ketawa basar2...
7- Love smile.. n BOY's

Bersama Keluarga di Jerudong Park

Date: 12 Disember 2008
Time: 5pm until 9.30pm
Venue: Jerudong Park



Baru sampai.. Hana Tido :(

Melepak :D

Babu with cucu's and maid's

Kuda pusing2..

Hana yg ceria..





Naik Unta.. bukan hanya ada di Riyadh tapi brunei pun ada.. haha

Kesian kepala Unta..


Enjoy..


With kuda tanpa kaki

Tembak2.. at Pirates House

They love to play this.. sampai ada yg mabok sebab langgar lari.. haha

Half of my cousin

7 ulasan:

Eda berkata...

wahh happening!!happening!! unta pun ader??kangaroo??..haaa...jawap..jawap..ader tak??takde kan...kahhhhhhhh... werh lawa la stroller si hana tu...aku dah idam sejak peknan lagi..huhuhu... ni bulan depan baru nak cekau sebijik maclaren...uwaaaaa... jelesssss... amboi hana....love BOYS...kahhhhhh

ZiE berkata...

eda... kangaroo aku lum jumpa. haha tunggu le akan aku usahakan.. tapi dimana aku nak dpt ye? mainan punya bole ke? kahhhh...mcleran tu aku kirim kat anak buah laki aku balik dari UK. kat sana murah kalau nak beli yg ada kat brunei ni

nasz berkata...

alahai, comel nye hana

KasiH berkata...

Dah besar dah Hana...best nya ada kuda pusing2...

eLYies berkata...

sungguh segan...makanan sedap2...pastu yg teramat segan kat buggy hana....MACLAREN tu..wow..i likeeeeee

ai berkata...

Baju Hana serupa ngan baju ely la! hihihi...

eppy 10th month bestday hana..muahhhhhhhhhhh

Herda Johan berkata...

bila tah aku kn ke brunei pulang..adehhh..kan dikira jua usin ani..hahaha..nda pa..ada makcik ku sana..ada rezeki aku kesana..