November 28, 2008

Tag From Syafa ..


Tq tuk Syafa sebab bagi this two tag. Appreciate this award.
"Sya, aku pun tak sabar mo jumpa sama kamo kamo" :D

1st TAG LOL!!
Award ni dtg bersama syarat-syarat berikut:-


1. Sapa yang dapat award nih leh letak dalam blog memasing.

2. Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang

3. Bagi award nih kat 7 orang bertuah

4. Tinggalkan la mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat orang tu....

Mereka yg bertuah terima ini award ialah...

1- Alaity - My best ever SISTER
2- Yam - Bakal Ibu jaga kandungan ye
3- Reen - Bakal dapat 2nd baby... hihi akid yg engsem ..
4- Teha - Pun bakal dapat 2nd baby.. danishhh kamo sgt le cute

5- Ainey - Mifzal kamo sangat la comel bam bam

6- Fizara - love also your Lo's
7- Nani - Miss u girl, miss our memory at Nipponmaru

2nd TAG LOL!!

1. Letakkan gambar di atas dalam entri anda.
"A+ for me.. done Teacher Syafa"

2. Nyatakan Kod Etika Blog anda
"Kod Etika? Hmm.. i done have any code.. whatever i want to put just put it in"

3. Tag 7 org rakan anda
"Senarai nama, adalah sama seperti Tag diatas. Selamat Menjalankan Tugas"


1 ulasan:

ctm-cak'on berkata...

k.zie, thanks! hehe..nnt sy amik ek, kasik kumpul myk2 dulu :) lap u!