Mei 27, 2009

Ice Cream

Jln jln cari aiskrim.. :) Dan akhirnya dpt jumpa dgn ice cream Mr Softy. So nyummy and softy





Dan akhirnya mummy yg habiskan ice cream.. bukannya Hana. Hihi sebab im craving for it. Tq to babah hana tunaikan my nafsu :)

8 ulasan:

alyyani berkata...

laaa..buat ku makin lapa dikala tgh lapa ini.. :)

comel la hana mu...

saveme_zero berkata...

rindunya kat hana..hehe

fazilzura berkata...

heheh dh agak dh mumy dia yg nk makan ais krim tuh

ZiE berkata...

alyani : ice cream tidak mengenyangkan

Kak Sue: miss ur daughter Alya also

Zura: hahaha dah agak kan... aku teringin sgt nak mkn..

FaizAmYAirieL berkata...

mmg nampak sedap aiskrim ni zie...bagosla kalau hana yg habiskan..ehehee...kalau airiel yg pegang aiskrim mmg aku yg akan habiskan cepat2 sbb bagik kat die comot n meleleh leleh nanti..x suke aku..drpd kotor baik masok dlm perot aku...kahhhh

atty's berkata...

sedapnya eskerem..comey nya hana..anak shapaa le tu

ctm-cak'on berkata...

k.zie, ade kah itu pmintaan dsbbkn 'isi' di dlm tu kak? hehehe...

sgt t'liur dgn ais cream tueeeee...nakkkk!

Nur Syafawati berkata...

ziee...hana dah besar nampak dah muka asben kamooo...sgt2 sama occay..hehhe..tapi mata hana cantik sekali persis mama nya..heheheh