Januari 22, 2009

Banjir paras pinggang

No words no explanation
Flood at my home Tanjung Bunut
21 January 2009
8pm till morning

Pemandangan dari atas. Tapi ni bila air beransur kurang

Menuju ke bawah.. bukan bawah tanah tapi lantai bawah..

Ruang Tv..

keke gas... sian ko gas!! sekali sekala gas atas meja!!

Ruang menuju ke bilik mummy, bilik baju & stor..

Front Door

Ruang Tamu.. yg nampak hanya bunga

Milo or Necafe? hehe

3 anak tangga - kasut ku yg terselamat!!

Our Kitchen!

Cleaning Day. Tq cuzzy

Kegembiraan dalam Kesedihan. Babah & Wafy

Kambing kami yg trauma!!


My maid yg sengal..

Kasut bola Mr Iqbal yg tinggal satu, yg satu lagi hanyut d bawa arus :D kesian ko kasut

Terima Kasih Abg Bomba .. keke

Seawal pagi Bomba dtg membantu..

Entah kereta siapa.. hihi

Tanah runtuh, belakang kawasan kami

8 ulasan:

Eda berkata...

teruknya banjir...eh yg ni umah ko ke umah family ni??ramai eh...teruknya nanti nak kena cuci balik..aduhhh....

ZiE berkata...

Eda: aku belom ada rumah.. so ni rumah family aku. sib bek yg tolong pun cuzzin sebelah rumah (rumah dorang tak kena banjir) sebab tinggi sikit..

Mama Herda berkata...

ya rabbi zie..adedeh..payah jua kn berkamas atu..nasib nda masa raya..ada hikmah di sebalik kejadian..bersyukur atas apa yg terjadi..aku pun pernah jua kna banjir..pukul 4am tiba2 badan ku basah..hahaha..umah masung aing..

hasya-hana-hadif berkata...

aduh...siannya....jenuhlah nak kemas rumah tu kan....bykkan bersabar yer...

nasz berkata...

sedihnye tgk rumah dan harta benda tenggelam... tima kasih la dkt abg bomba tu, tlg cucikan lumpur tu kan...

kirana-ummikmal berkata...

aku terlambat nk tgok ini gambo....
wahhhh mmg banjir teruk ekh zie....
napa gambo ko cuci rumah xde??
wakakakaa
dah ok kan skrg ni...?
wendu sama itu menawan...

AieZa berkata...

uishhhh.. dasyat nye banjirr.. aku pun pnah gak banjir.. alhamdulillah xpernah setinggi ituu..

ai berkata...

mak aiii!!!! teroknya banjir!! syukur kowang anak branak selamat..tp jenuh la jugak nk ngemas tu ye? sib baik ada ramai yg tlg..