April 09, 2009

Handmade Gift

Handmade gift from me to them
Hope they like it.
With love: Hana & Family

For next post insyallah akan simpan more closer about each of that scrap. so tugnguuuu...

14 ulasan:

eLYies berkata...

semua dah kasi kecuali alyn, yana dan ayu...

ppb_ppkp berkata...

nak jugak...uwaaaa.heheheh//gurau je..

Rafizah Nordin berkata...

your handmade sgt cantik zie
tqsm muahhhh!!!
sgt2 kami teruja dan gembira
wlu berlainan negara, dipisahkan lautan dan jauh berjuta batu semoga persahabatan kita terus kekal ye...
ikhlas ni dr kak pija...

elly @ suely berkata...

nak jugak buley? huhuhu

Nur Syafawati berkata...

aku sgt suke hasil tangan hjh sucy ni!!!tq so much zie for the marvelous scraping!!aku sgt2 suke!!!muah3

ai berkata...

mmg cantek sangat yg kau buat tu zie!! aku cukup terharu bila dapat tu. huhuhu..(cair makeup aku ms nangis aritu.. :P)

TQ So MUCH!!!

MUMMY ILA berkata...

tenkiu zie.. aku dah letakkan dlm bilik izz.. aku nak framekan ... :)

el berkata...

aku terharu..ko buat tuk aku gak..hu2..nti aku premkan n tunjuk kat ko eh...maceh la zie..susah2 jek..w/pun aku x dpt jpo ko yg gebusss tu...insyallahhh lenkali eh..sayang laki ko..eh ko lah..hahahaha tersasul..(saje gatai jubo) kahhhhhhhhhh

oYa berkata...

utk aku takde ke wei..wakakakaaa cian kat aku...

fazilzura berkata...

zie... TQ so much .. daku suke bangat gift dari mu...

mummy teha berkata...

wah,mentang2 aku jauh,akunye xde ke zie..wkakkka..main2 jela,jauh dimata dekat dihati kay:))

*MaMa HeRdA* berkata...

t.q zie for the scrap..sgt cantek..aku sdh lakat arah pintu bilik ank2 ku..muaaahhhhh...

ayuZack berkata...

zie,
ayu br tau yang farah punya pon ader...
so touching.. thx alot dear!!!!!
tima kasih la sbb ingat kat farah bucuk ku itu..
really appriciate ur lovely scrapping!! thx zie..

FaizAmYAirieL berkata...

zie...thank u so much for ur wonderful scrapping..aku suke bangat....ehehe